Σε μια πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε ο Σύλλογος Υπαλλήλων της Περιφέρειας Αττικής αναφορικά με την απόφαση δαπάνης που εκδόθηκε από την Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών της Περιφέρειας Μαριάννα Τουμαζάτου, για παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των χώρων όπου εργάζονται η ομάδα εργασίας για την παραλαβή του εκλογικού υλικού και τη διεξαγωγή εργασιών και η ομάδα εργασίας για τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και των καταστημάτων ψηφοφορίας για τη διεξαγωγή των Εκλογών της την 09ης Ιουνίου 2024.
Ρεπορτάζ: Κώστας Μιλόβας
Σύμφωνα λοιπόν με την σχετική απόφαση με ΑΔΑ: 638Ν7Λ7-ΙΝΘ που υπογράφεται από την κα Τουμαζάτου το ποσό που θα δαπανήσει η Περιφέρεια Αττικής για τις υπηρεσίες καθαριότητας ανέρχεται στα 28.323,18 ευρώ για το χρονικό διάστημα από 8 Μάϊου 2024 έως τις 14 Ιουνίου 2024 δηλαδή η περιφέρεια Αττικής πληρώνει τον εργολάβο καθαριότητας σχεδόν τριάντα χιλιάδες ευρώ για 30 ημέρες παροχής των εργασιών του ενώ λαμβάνει και προκαταβολή 10.000 ευρώ για αρχικό καθαρισμό όπου σύμφωνα με την καταγγελία ποτέ δεν έγινε!!!!
10.000 ευρώ προκαταβολή για εργασίες που ΔΕΝ έγιναν
Ωστόσο ερωτηματικά προκαλεί, σύμφωνα με το Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, το γεγονός ότι τα 10.700,00€ θα δοθούν στον εργολάβο για «αρχικό καθαρισμό» χώρου.
«Πότε έγινε ο «αρχικός καθαρισμός» όταν οι συνάδελφοι ξεκίνησαν να εργάζονται στο συγκεκριμένο χώρο στις 8/5 και η Απόφαση Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών για ανάθεση των υπηρεσιών καθαριότητας στην ιδιωτική εταιρεία υπογράφηκε στις 9/5/2024;», αναρωτιούνται εύλογα οι υπάλληλοι της Περιφέρειας.
Τηλέφωνο καταγγελιών: 6974175624 | email: [email protected] | [email protected]
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΠΑ:
Όταν το «κέρδος» βαφτίζεται «ψάρι»….
- Πως δικαιολογείται το ποσό των 10.700,00€ για «αρχικό καθαρισμό» χώρου;
- Ποιος καθόρισε το ποσό αυτό και με τι κριτήρια;
- Τι σημαίνει «αρχικός καθαρισμός»;
- Ποιος πιστοποίησε τις εργασίες του όποιου «αρχικού καθαρισμού»;
Πότε έγινε ο «αρχικός καθαρισμός» όταν οι συνάδελφοι ξεκίνησαν να εργάζονται στο συγκεκριμένο χώρο στις 8/5 και η Απόφαση Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών για ανάθεση των υπηρεσιών καθαριότητας στην ιδιωτική εταιρεία υπογράφηκε στις 9/5/2024;;
Αυτά και πολλά άλλα ερωτηματικά θεωρούμε ότι πρέπει να απαντηθούν αναφορικά με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 562997/9-5-2024 Απόφαση Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών (ΑΔΑ:638Ν7Λ7-ΙΝΘ) για «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των χώρων όπου εργάζονται η ομάδα εργασίας για την παραλαβή του εκλογικού υλικού και τη διεξαγωγή εργασιών και η ομάδα εργασίας για τον καθορισμό των εκλογικών τμημάτων και των καταστημάτων ψηφοφορίας για τη διεξαγωγή των Εκλογών της την 09ης Ιουνίου 2024 για την ανάδειξη των Ελλήνων/ίδων μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου».
Βέβαια η συνολική δαπάνη για τον συγκεκριμένο χώρο που έχει μισθωθεί για το χρονικό διάστημα από 8.5.2024 έως 14.6.2024, ανέρχεται σε 28.325,81€!!!!
Για άλλη μια φορά διαπιστώνουμε πως «λεφτά υπάρχουν», αλλά αυτά δεν πάνε στους εργαζόμενους και τις ανάγκες τους, αλλά στις εργολαβικές εταιρείες…
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕ ΑΔΑ 638Ν7Λ7-ΙΝΘ