ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΝΔΡΑ: Δεν ευθύνεται ο δήμος για την διακοπή νερού24.06.2026 | 14:18 Μετά από γενικό Blackout και επαναλαμβανόμενες διακοπές και επαναφορές της ηλεκτροδότησης, προκλήθηκε σοβαρή ζημιά σε ένα από τα δύο μοτέρ άντλησης του κεντρικού αντλιοστασίου ύδρευσης της Μάνδρας, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας.