Μετά από γενικό Blackout και επαναλαμβανόμενες διακοπές και επαναφορές της ηλεκτροδότησης, προκλήθηκε σοβαρή ζημιά σε ένα από τα δύο μοτέρ άντλησης του κεντρικού αντλιοστασίου ύδρευσης της Μάνδρας, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής τεχνικά δεδομένα, οι απότομες μεταβολές στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προκάλεσαν βαριά βλάβη σε κρίσιμο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό. Η πρώτη τεχνική αποτίμηση δείχνει ότι η ζημιά ανέρχεται σε 10 χιλιάδες ευρώ και με πρωτοβουλία του δημάρχου Αρμόδιου Δρίκου ήδη αντικαταστάθηκαν οι βραχυλυκλωμένες αντλίες.
Ο δήμαρχος Μάνδρας Ειδυλλίας τόνισε «Θέλω να είναι απολύτως ξεκάθαρο προς όλους τους δημότες ότι η διακοπή της υδροδότησης δεν προήλθε από το δημοτικό δίκτυο ύδρευσης ή των εγκαταστάσεων του δήμου. Η αιτία ήταν βλάβη στο δίκτυο ηλεκρτοδότησης αρμοδιότητας του ΔΕΔΔΗΕ η οποία προκάλεσε βαριά βλάβη κρίσιμου εξοπλισμού του αντλιοστασίου».

Ο κ. Δρίκος επισημαίνει στην ανακοίνωση του ότι, «Από την πρώτη στιγμή, οι υπηρεσίες του Δήμου Μάνδρας–Ειδυλλίας κινητοποιήθηκαν άμεσα. Τα συνεργεία μας βρέθηκαν στο σημείο, κατάφεραν να θέσουν σε λειτουργία τη δεύτερη αντλία και εργάζονται συνεχώς για την αποκατάσταση της ζημιάς και την αντικατάσταση του κατεστραμμένου μοτέρ – κινητήρα της αντλίας. Ευχαριστώ θερμά τους πολίτες για την κατανόηση και την υπομονή τους. Τα συνεργεία του Δήμου παραμένουν σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα και εργάζονται αδιάκοπα μέχρι την πλήρη ομαλοποίηση της υδροδότησης».
Σε ότι αφορά την υδροδότηση της Μάνδρας αποκαθίστατε σταδιακά στις περιοχές που επηρεάστηκαν. Ωστόσο η διαδικασία επαναφοράς απαιτεί χρόνο, καθώς χρειάζεται η πλήρης επαναπλήρωσης των κεντρικών αγωγών και η αποκατάσταση της πίεσης στο δίκτυο. Ήδη ένα μεγάλο μέρος της πόλης υδροδοτείται και σε διάστημα 3-4 ωρών θα έχει επανέλθει η κανονικότητα.

Παράλληλα, ο Δήμος Μάνδρας–Ειδυλλίας προχωρά σε 𝝥𝝠𝝜𝝦𝝜 𝝩𝝚𝝬𝝢𝝞𝝟𝝜 𝝟𝝖𝝞 𝝙𝝞𝝤𝝞𝝟𝝜𝝩𝝞𝝟𝝜 𝝟𝝖𝝩𝝖𝝘𝝦𝝖𝝫𝝜 𝝩𝝤𝝪 𝝥𝝚𝝦𝝞𝝨𝝩𝝖𝝩𝝞𝝟𝝤𝝪, στη συγκέντρωση όλων των απαραίτητων στοιχείων και στην ενεργοποίηση κάθε προβλεπόμενης διαδικασίας, ώστε:
✔️𝝢𝝖 𝝙𝝞𝝚𝝦𝝚𝝪𝝢𝝜𝝝𝝤𝝪𝝢 𝝩𝝖 𝝖𝝞𝝩𝝞𝝖,
✔️𝝢𝝖 𝝖𝝥𝝤𝝙𝝤𝝝𝝤𝝪𝝢 𝝤𝝞 𝝚𝝪𝝝𝝪𝝢𝝚𝝨
✔️𝝟𝝖𝝞 𝝢𝝖 𝝖𝝥𝝤𝝟𝝖𝝩𝝖𝝨𝝩𝝖𝝝𝝚𝝞 𝝥𝝠𝝜𝝦𝝮𝝨 𝝜 𝝤𝝞𝝟𝝤𝝢𝝤𝝡𝝞𝝟𝝜 𝝛𝝜𝝡𝝞𝝖 στην οποία υποβλήθηκε χωρίς να έχει ευθύνη.
𝝜 𝝛𝝜𝝡𝝞𝝖 𝝙𝝚𝝢 𝝝𝝖 𝝚𝝥𝝞𝝗𝝖𝝦𝝪𝝢𝝚𝝞 𝝩𝝤𝝪𝝨 𝝙𝝜𝝡𝝤𝝩𝝚𝝨.
Ο Δήμος θα εξαντλήσει κάθε νόμιμο και θεσμικό μέσο προς κάθε υπεύθυνο, ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες και να αποκατασταθεί στο σύνολό της η ζημιά».
Ο Δήμος Μάνδρας–Ειδυλλίας παραμένει δίπλα στους πολίτες, με υπευθυνότητα, διαρκή ενημέρωση και συνεχή παρουσία στο πεδίο έως την πλήρη αποκατάσταση της υδροδότησης.

