Αναστάτωση επικράτησε το απόγευμα του Σαββάτου (16/05), στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με νεκρό άνδρα στις τουαλέτες.
Browsing: Αυτοχειρία
Την τελευταία της πνοή άφησε το βράδυ της Πέμπτης, 14 Μαΐου, η 17χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΚΑΤ, μετά την…
Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (20/4) στο Υπουργείο Τουρισμού, στο κέντρο της Αθήνας, όταν μία γυναίκα έχασε τη ζωή της μετά από πτώση από τον δεύτερο όροφο του κτιρίου.
