Σημάδια εγκατάλειψης εμφανίζει το παράκτιο μέτωπο του Ασπροπύργου, με την παραλία να βρίσκεται σε πλήρη υποβάθμιση παραμένοντας «ζητούμενο» η συντήρηση ενός έργου αστικής ανάπλασης το οποίο κόστισε πολλά εκατομμύρια ευρώ μόλις λίγα χρόνια πριν.
Η αυτοψία της ηλεκτρονικής εφημερίδας «ΑΤΤΙΚΗ» στον χώρο καταγράφει μια κατάσταση που προκαλεί έντονο προβληματισμό, τόσο για την εικόνα της περιοχής όσο και για ζητήματα ασφάλειας.
Η αντίθεση ανάμεσα στις προεκλογικές δεσμεύσεις του δημάρχου Ασπροπύργου Γιάννη Ηλία και στη σημερινή στάση της διοίκησης σε ότι αφορά την αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου δημιουργεί εύλογα ερωτήματα στους κατοίκους της περιοχής.
Οι κοινόχρηστοι χώροι της παραλίας που πλέον έχουν περιέλθει στον δήμο Ασπροπύργου έχουν εγκαταλειφθεί πλήρως.

Ωστόσο οι κίνδυνοι από την αδιαφορία της δημοτικής διοίκησης θέτουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές.
Σπασμένα παγκάκια, κομμένα καλώδια σε στύλους φωτισμού δίπλα στην παιδική χαρά, βγαλμένα προστατευτικά κάγκελα κατά μήκος της πλατείας, χώροι γεμάτοι σκουπίδια από την έλλειψη κάδων, κτήρια αφύλακτα αλλά και κατεστραμμένα όργανα στην παιδική χαρά συνθέτουν το παζλ εγκατάλειψης της «βιτρίνας» της πόλης.






Η εικόνα που αντικρύζουμε φανερώνει την ανευθυνότητα των αρμοδίων να επιμελούνται τους χώρους ενώ σε τίποτα δε θυμίζει την αίγλη του χώρου λίγα χρόνια πριν όταν το σημείο ήταν πραγματικό κόσμημα για τον Ασπρόπυργο.


Τα κτίσματα γεμάτα ακαθαρσίες και βρωμιά, οι πόρτες και τα παράθυρα έχουν αφαιρεθεί ή παραμένουν σπασμένα με την πρόσβαση στους ακατάλληλους χώρους ακόμα και μικρών παιδιών, ενώ τα καλώδια του ρεύματος κρέμονται κυριολεκτικά από τους τοίχους.







Δίπλα ακριβώς από την ακατάλληλη και επικίνδυνη παιδική χαρά υπάρχει μία τεράστια τρύπα αποτελώντας παγίδα για επισκέπτες και περιπατητές κυρίως κίνδυνος θάνατος για τους λιλιπούτειους επισκέπτες της πλατείας.


Η παιδική χαρά λειτουργεί περίπου εδώ και μια εικοσαετία χωρίς καμία ανανέωση ή ουσιαστική βελτίωση. Αποτέλεσμα, τα δύο ξύλινα παιχνίδια με τσουλήθρες και κούνιες που υπάρχουν στο χώρο, για μικρότερα και μεγαλύτερα παιδιά να έχουν σαπίσει.

Η ξύλινη τραμπάλα σπασμένη σαν μισο-σάπιο κουφάρι … έτοιμη να καταρρεύσει.

Παντού κυριαρχεί η βρωμιά και η εγκατάλειψη.



Τα κουτιά παροχής ηλεκτρικού ρεύματος χωρίς λουκέτα ανοιχτά, σε κοινή θέα, ακόμα και ένα παιδί έστω από περιέργεια μπορεί να ανοίξει το ντουλάπι και να ακουμπήσει τις παροχές ηλεκτρικού ρεύματος.

Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την αισθητική εικόνα. Πρόκειται για δημόσιους χώρους που λειτουργούν ως χώροι συνάντησης, παιχνιδιού και ξεκούρασης για μικρούς και μεγάλους. Ωστόσο, η σημερινή εικόνα περισσότερο αποθαρρύνει παρά προσκαλεί τους κατοίκους να τους χρησιμοποιήσουν.
Οι κάτοικοι τονίζουν στην «ΑΤΤΙΚΗ» ότι δεν ζητούν παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας, αλλά τα αυτονόητα: καθαρισμό, τακτική συντήρηση και φροντίδα των χώρων που χρησιμοποιούν καθημερινά δεκάδες παιδιά και οικογένειες της περιοχής.

