Τον θάνατο βρήκε από σηψαιμία 33χρονη λεχώνα που νοσηλευόταν στο Θριάσιο Νοσοκομείο Ελευσίνας.
Η 33χρονη από το Δίστομο έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο μωρό στη μαιευτική κλινική του Νοσοκομείου Λιβαδειάς. Η χαρά της μητρότητας μετατράπηκε αστραπιαία σε εφιάλτη, καθώς η νεαρή λεχώνα εκδήλωσε αντισηπτικό σοκ.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, κρίθηκε επιβεβλημένη η διακομιδή της στο Θριάσιο Νοσοκομείο, αλλά ο οργανισμός της δεν άντεξε και, δυστυχώς, χθες το απόγευμα κατέληξε.
Οι πρώτες ενδείξεις από τον ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό δείχνουν ότι υπήρξαν σοβαρές επιπλοκές κατά τη διάρκεια του τοκετού, με αποτέλεσμα την ακατάσχετη αιμορραγία.
Φίλη της άτυχης μητέρας ανέφερε πως η εγκυμοσύνη της εξελισσόταν χωρίς προβλήματα και ότι αρχικά ετοιμαζόταν να γεννήσει φυσιολογικά. Παράλληλα, οι αρμόδιες Αρχές ερευνούν αν υπάρχουν τυχόν ιατρικές ευθύνες για την υπόθεση.
Θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή προκειμένου να πέσει φως στα ακριβή αίτια του θανάτου. Η υπόθεση παρουσιάζει πολλές ομοιότητες με τον θάνατο της γιατρού Μάγδας Πασβούρη στη Λέσβο.

