Την ώρα που η Πυροσβεστική Υπηρεσία ξεκινά τους ελέγχους για τα ακαθάριστα οικόπεδα και οι πολίτες καλούνται να τηρήσουν αυστηρά τα μέτρα πυροπροστασίας, στον δήμο Ελευσίνας καταγράφονται εικόνες που προκαλούν έντονη ανησυχία.
Οι δημότες Ελευσίνας θέτουν προ των ευθυνών τους Γεωργόπουλο και Τσάμη για τα ακαθάριστα οικόπεδα σε Ελευσίνα και Μαγούλα και τον κίνδυνο να καούν ακόμα και σπίτια σε περίπτωση φωτιάς μέσα στις δημοτικές ενότητες.
Στο Καλυμπάκι δίπλα ακριβώς από τα σπίτια , παραμένουν συσσωρευμένα σκουπίδια, ξερόχορτα και άλλη καύσιμη ύλη, δημιουργώντας μια επικίνδυνη κατάσταση εν μέσω της αντιπυρικής περιόδου.
Από την πλευρά της δημοτικής διοίκησης τόσο ο δήμαρχος Γεώργιος Γεωργόπουλος όσο και ο Αναπληρωτής δήμαρχος Γεώργιος Τσάμης δεν έχουν συγκεκριμένες απαντήσεις όπως προκύπτει άλλωστε και από τις τοποθετήσεις τους δημόσια. Η έλλειψη προγραμματισμού ωστόσο προκαλεί ερωτήματα μιας ήδη έχει ξεκινήσει η αντιπυρική περίοδος.
Η καταγγελία κατοίκου από την περιοχή του Καλυμπακίου που δημοσιεύθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποκαλυπτική.
Όπως αναφέρει, «Αυτό ζούμε κάθε μέρα όλο τον χρόνο. Πολλές φορές σκέφτηκα να κάνω αυτήν την κίνηση, αλλά δεν την έκανα σεβόμενη την πόλη μου. Όμως πλέον η κατάσταση είναι αφόρητη. Ντροπή σας, ούτε αυτό το βασικό ,το θέμα της καθαριότητας δεν μπορείτε να ρυθμίσετε; Αν δεν μπορείτε, να φύγετε, γιατί αυτό δείχνει ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ».



Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την καταγγελία δείχνουν σκουπίδια και μπάζα διάσπαρτα κατά μήκος του ασφαλτοστρωμένου δρόμου σε ένα σημείο ιδιαίτερα ευαίσθητο, όπου μια ενδεχόμενη εστία φωτιάς θα μπορούσε να εξαπλωθεί με ταχύτητα.

Το ερώτημα που τίθεται είναι εύλογο: Πώς είναι δυνατόν, την ημέρα που η Πολιτεία ξεκινά ελέγχους και επιβάλλει κυρώσεις στους πολίτες για τα ακαθάριστα οικόπεδα, ο ίδιος ο Δήμος Ελευσίνας να αφήνει τόνους καύσιμης ύλης σε κοινόχρηστους χώρους;

Η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Γεώργιος Γεωργόπουλος βρίσκονται αντιμέτωπες με έντονες επικρίσεις από κατοίκους, οι οποίοι ζητούν την άμεση απομάκρυνση των ξερών χόρτων και των κλαδιών πριν η κατάσταση εξελιχθεί σε τραγωδία.
Εφόσον ο δήμος συνεχίζει να αδρανεί, η παρέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κρίνεται επιβεβλημένη.

Η πρόληψη δεν μπορεί να έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά. Όταν οι πολίτες υποχρεώνονται να καθαρίζουν τα οικόπεδά τους, η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει πρώτη να δίνει το παράδειγμα.

Χαρακτηριστική είναι η μαρτυρία κατοίκου της οδού Περικλέους που καταγγέλλει μέσω της «ΑΤΤΙΚΗ» την πλήρη αδιαφορία του δήμου Ελευσίνας της διοίκησης και των υπηρεσιών, αναφορικά με το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η γειτονία της από το εγκαταλελειμμένο οίκημα που έχει μετατραπεί σε στέκι ναρκομανών και κλεφτών ενώ ταυτόχρονα η έλλειψη καθαριότητας για πάνω από 20 χρόνια έχει μετατρέψει το οικόπεδο σε βόμβα φωτιάς έτοιμη να εκραγεί ακόμα και από μία σπίθα.

Η κα Θώμη Παπαδοπούλου αναφέρει «Έχω επικοινωνήσει εκατοντάδες φορές με τον δήμο Ελευσίνας, ποτέ δεν ασχολήθηκαν με το συγκεκριμένο σημείο παρά το γεγονός ότι είναι ιδιοκτησία του δήμου. Πρίν χρόνια μάλιστα πραγματοποιήθηκαν εργασίες κατασκευής πάρκου. Όπως όλα εγκαταλείφθηκε κι αυτό στην τύχη του. Μέσα στο γκρεμισμένο σπίτι συχνάζουν ναρκομανείς αλλά και κλέφτες όπου εκεί θα κρυφτούν και από εκεί θα ξεκινήσουν για να κλέψουν τις γειτονιές μας. Το έχω διαπιστώσει δύο φορές όταν προσπάθησαν να με κλέψουν και μόλις αντιλήφθηκαν ότι πλησιάζει περιπολικό μπήκαν και κρύφτηκαν εκεί. Αν θα πάρει φωτιά ο χώρος θα καούν πολλά σπίτια».






Λίγα 24ωρα πριν το ρεπορτάζ της ηλεκτρονικής εφημερίδας «ΑΤΤΙΚΗ» ο τηλεοπτικός σταθμός ΑΝΤ1 ανέδειξε το πρόβλημα με τα ακαθάριστα οικόπεδα της Ελευσίνας παρουσιάζοντας εικόνες από τους ελέγχους που πραγματοποίησαν κλιμάκια της Πυροσβεστικού Σώματος στην περιοχή.
Συγκεκριμένα κλιμάκια της Πυροσβεστικής Ελευσίνας μετέβηκαν σε σημεία προκειμένου να ελέγξουν και εν συνεχεία να επιβληθούν πρόστιμα στους ιδιοκτήτες.

